Mój rower

Kellys Carter rocznik 2013 zwany popularnie Gwidonkiem ;)
Parametry techniczne*
rama AEROPROFILE Aluminum alloy
rozmiary ramy 483mm (19")
widelec SR SUNTOUR NEX, 63mm, coil spring (threaded steerer 28.6mm)
stery TH semi-integrated
suport VP cartridge (122.5mm)
korby SHIMANO M131 (48x38x28)
manetki SHIMANO SL-RS35-7 Revoshift
przerzutka przód SHIMANO M191 (31.8mm)
przerzutka tył SHIMANO Altus M310
ilość biegów 21
wolnobieg SHIMANO MF-TZ31-7 (14-34)
łańcuch KMC Z51 (116 links)
hamulce APSE
dżwignie hamulcowe APSE
linki hamulcowe DRIVING Force SCS (SlickCableSystem)
piasty SHIMANO Dynamo 3N20 / alloy (32 holes)
szprychy steel U.C.P.
obręcze KLS Draft 622x19 (32 holes)
opony KELLYS Camp 40-622 (700x38C) ReflectiveLine
wspornik kierownicy steel (diam 25.4mm)
kierownica steel (diam 25.4mm)
chwyty kraton 2Density
sztyca steel (diam 27.2mm)
siodło KLS CrossLine
pedały VP NonSlip - plastic
światło przednie BUSCH+MÜLLER Lumotec Senso Plus
światło tylne BÜCHEL Champs Elysees LED
błotnik RPZ
akcesoria alloy carrier, kickstand, bell
* - tak to wyglądało w oryginale. Na wstępie wymieniono pedały na aluminiowe. Ponadto zamontowano: licznik, dodatkowe światła z przodu i na tył, koszyk, bidon, torebkę na niezbędny sprzęt (z potrzebnymi akcesoriami), pompkę oraz tylna oponę na Kendę :) 

Pierwsza poważna naprawa - 9 czerwca 2016

Nowe części:
1) Łańcuch Shimano HG-40 8RZ
2) Mechanizm korbowy Shimano Hyperdrive 175 mm 48x38x28 z czarną osłoną, korba FCM361E888CL
3) Wolnobieg Shimano MF-TZ21
4) wkład suportu Neco B-910, B5A 122,5 mm
5) komplet naprawczy do przerzutek

Komentarze

Prześlij komentarz