Kuźnica czyli objazd rajdowej trasy

Już w najbliższą niedzielę czwarty już sezon rozpocznie Klub Turystyczny PTTK w Radomsku. Podobnie jak rok temu ruszymy do miejscowości Kuźnica. Dzisiejszego popołudnia wybrałem się więc na lustrację trasy. Szczególnie ciekaw byłem utrudnień związanych z budową autostrady.
Choć wiatr nieco przeszkadzał to było na tyle ciepło, że można było śmigać już bez zimowej kurtki. Pierwsze kilometry przebiegały dość sprawnie. W Szczepocicach okazało się, że wbrew medialnym doniesieniom pod popularną gierkówką da się jeszcze przejechać. Tuż za wspomnianym przejazdem zatrzymałem się na chwilę nad Wartą aby podziwiać wysoki stan jednej z największych polskich rzek. 


Po krótkim postoju ruszyłem w dalszą drogę. Za Kijowem czekał mnie kilkukilometrowy odcinek szutru. Pierwsze fragmenty były dość kiepskie z uwagi na dużą ilość piachu. na szczęście ten odcinek był dość krótki. Dalej jechało się bardzo przyjemnie. Przy okazji można było podziwiać budzącą się do życia przyrodę. W końcu wyjechałem z leśnego odcinka na drogę asfaltową. śmignąłem w kierunku Ważnych Młynów skąd odbiłem w kierunku Kuźnicy. Po dojechaniu do smażalni ryb okazało się, że od miejsca startu rajdu będzie mniej więcej 30 km. Niestety sam lokal był zamknięty. Nie było tez żadnej informacji czy będzie otwarty w niedzielę. Wypada mieć tylko nadzieję, że będzie ładnie a wówczas pewnie smażalnia będzie czynna.
Po szybkich zakupach w miejscowym sklepie zawróciłem do Ważnych Młynów. Stamtąd już przez Nową Brzeźnicę ruszyłem w kierunku Radomska.  

Komentarze