Gwidon w "Co Nowego"

Zmiany, zmiany, zmiany... Tak w skrócie można podsumować początek roku 2018. Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że są one dość rewolucyjne i będą one miały bezpośrednie przełożenie na moje tegoroczne plany podróżnicze. Ze względu na nowa pracę zawodową przynajmniej o kolejny rok trzeba będzie przełożyć planowaną wyprawę dookoła Polski. Cóż... Jak mawia klasyk: Życie pisze takie scenariusze...
Tyle tytułem wstępu. Co poza tym. Miło mi zakomunikować, że prowadzony przeze mnie blog znalazł się w rankingu 500 blogów podróżniczych stworzonych przez autora bloga crolove. Co prawda pod koniec stawki, ale jednak. Pełne zestawienie możecie znaleźć tutaj: https://crolove.pl/wp-content/uploads/2018/01/ranking-polskich-blogow-podrozniczych-crolove-2017.pdf?utm_source=Ranking2017&utm_medium=pdf
Ranking stał się poniekąd inspiracją dla mojej redakcyjnej koleżanki, która popełniła tekst o moim blogu. Dowiecie się z niego co nieco o powstaniu bloga, moich ulubionych miejscach oraz planach na najbliższe miesiące. Choć z tym jak pokazał początek roku może być różnie. 


Rzecz jasna z załączonego zdjęcia trudno będzie odczytać cokolwiek, ale nic straconego. Cały tekst można znaleźć na portalu naszemiasto a konkretnie tutaj: http://radomsko.naszemiasto.pl/artykul/radomsko-przemyslawa-jafry-podroze-z-gwidonem,4413464,artgal,t,id,tm.html
Fakt, że od dłuższego czasu nic nie pojawiło się na moim blogu, nie oznacza, iż w ogóle nie jeżdżę. Wręcz przeciwnie. Wciąż jestem w treningu. Na nieco dłuższe wyprawy przejdzie czas nieco później gdyż w tym roku wyjątkowo przełom lutego i marca zapowiada się bardzo mroźnie.

Komentarze