Rajdowo od szkoły do szkoły

Co by nie mówić wyspany to ja dziś nie byłem. Nie mogłem jednak odpuścić rajdu rowerowego, tym bardziej, że sobota zapowiadała się wyjątkowo ładnie. 
Już pod koniec ubiegłego roku na jednym z zebrań Klubu Turystycznego PTTK w Radomsku, że wspólnie z gminą Ładzice zorganizujemy rajd rowerowy "Od szkoły do szkoły". 
Zbiórka uczestników miała być przed Urzędem Gminy w Ładzicach, ale ostatecznie zebraliśmy się pod sklepem. Pod gminą zrobiliśmy sobie jedynie zdjęcie i ruszyliśmy w drogę. 
Trasa początkowo wiodła bocznymi drogami gminy Ładzice. Przejechaliśmy m.in. przez miejscowość Kozia Woda. Po kilku kilometrach wjechaliśmy na tereny leśne. Momentami było bardzo ciężko ze względu na piach i komory, które Nas nękały. Pogoda była bardzo ładna, więc mimo tych niedogodności humory dopisywały. 


Po wydostaniu się z lasu wyjechaliśmy koło szkoły w Jedlnie gdzie właściwie zaczyna się miejscowy szlak rowerowy "Od szkoły do szkoły". Kawałek pojechaliśmy polnymi duktami i wyjechaliśmy na drogę asfaltową, którą jechaliśmy w kierunku Jankowic i Zakrzówka Szlacheckiego. W okolicach zalewu był dziś zlot pojazdów militarnych. W tym miejscu niestety musiałem zakończyć mój udział w rajdzie. Trzeba było pędzić do pracy. 
Biorąc pod uwagę drogę do Ładzic, później rajd a na koniec trasę do pracy pokonałem 45 km. Niby nie dużo, ale nie to dziś było najważniejsze. Grunt, że rajd się udał. 

Komentarze

  1. Niedawno wysłałam dzieci do kotliny kłodzkiej – zielone szkoły i muszę przyznać, że dzieci są bardzo zadowolone z wypadu. Nawet nie chciały wrócić do domu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz