Wietrzna wycieczka do Kleszczowa

Nie ma co owijać w przysłowiową bawełnę, ale pogoda w sobotni poranek wyjątkowo odstraszała od wypraw rowerowych. W planach na dziś był jednak rajd Klubu Turystycznego PTTK w Radomsku do punktów widokowych Kopalni Węgla Brunatnego w Kleszczowie i Żłobnicy. 
W sześcioosobowym składzie ruszyliśmy spod Urzędu Miasta w kierunku Dobryszyc. Silny wiatr mocno dawał nam się we znaki. Dla wytrwałych rowerzystów jednak żadna pogoda nie jest straszna. Mimo bardzo dużych porywów wiatru Jechaliśmy w kierunku Dobryszyc, Brudzic i Łuszczanowic. Tam zrobiliśmy krótki postój i ruszyliśmy w kierunku Kleszczowa a konkretnie do pierwszego punktu widokowego. 
Choć punkt widokowy w Kleszczowie zaliczyłem już nie pierwszy raz, miejsce to nieustannie mnie zachwyca.


Przy punkcie widokowym zrobiliśmy sobie krótki postój oraz sesję zdjęciową. Z uwagi na obowiązki zawodowe musiałem opuścić moich współtowarzyszy wyprawy i ruszyć w drogę powrotną. Tym razem wiatr miałem w plecy w związku z czym szybko przez Brudzice i Dobryszyce dotarłem na Malutkie zaliczając niecałe 48 km. 

Komentarze